11.09.2015

Na początek słów kilka

   Początki bywają najtrudniejsze, niemniej to właśnie one definiują przebieg naszych dalszych działań... Wszystko, co robimy, podlega ocenie innych osób - nic dziwnego, że nie zawsze mamy ochotę dzielić się własnymi doświadczeniami czy pasjami. Pomimo wielu przeszkód, zdecydowałam się założyć bloga, aby cyklicznie pokazywać Wam swoje hobby, którym poważniej zajmuję się od niedawna... :)
Lalki pojawiały się w moim życiu od zawsze. Nic dziwnego, iż moje zamiłowanie względem tych delikatnych istot powróciło po latach. Ze szkodą dla mnie - ze zdwojoną siłą. :) Ball-jointed dolls (BJD) to egzemplarze kolekcjonerskie, których wizerunki kreuje wyobraźnia właściciela. Chciałabym serdecznie zaprosić Was zarówno do świata związanego z tym nietypowym zajęciem, jak też pokazać inne z moich pasji, które niekoniecznie wpisują się w realia dzisiejszego, nowoczesnego świata. Mam nadzieję, że będziecie zaglądać tu z przyjemnością. Zapraszam do czytania! Rozpocznijmy wspólnie moją przygodę z blogowaniem.


9 komentarzy:

  1. Witam w blogswerze!
    Ja sama bloguję dopiero od roku, jest to duże wyzwanie :D
    Ale myślę, że Ci się tu spodoba :)
    Cudowna minifee Celine <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. PS. Mój blog:
      http://lovelydollssweetworld.blogspot.com/

      Usuń
    2. Dziękuję! Z chęcią będę zaglądać. :) Mam nadzieję, że zostanę tutaj na dłużej niż mogłoby się wydawać.

      Usuń
  2. Uwielbiam Twojego instagrama, więc myślę że bloga pokocham równie mocno.
    Przesyłam cieplutkie uściski i życzę powodzenia w pisaniu <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Sama nie mam jeszcze żadnej BJD, ale niedawnko koleżanka pokazała mi swoją (piękną!). Aż teraz sama zastanawiam się nad kupnem... :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powiem Ci, że zdecydowanie warto przygarnąć takie cudeńko. :)

      Usuń